×پست ثابت×


✖✔☃شــِکلَک های نیـــلی جـــون☃✔✖

شکلکیه شکلک!آهای وبلاگ نویس بدو بیا!

سلام به دوستای گلم

خوش اومدین به وبلاگ شکلکی من

این وبلاگ رو برای راحتی خودم ساختم

نظر خصوصی نذارین عمومی می کنم

تبادل لینک فقط و فقط با وبلاگ هایی که موضوع مشابه دارن

اونایی هم که موضوع وبلاگشون مشابه نیست به وب اصلیم بیان

کپی فقط با ذکر منبع

نظر فراموش نشه

قبل از این که نظر بدی به محتواش فکر کن

نظرات تبلیغاتی پاک میشن

نظرارو همین جا جواب میدم

به وبلاگ اصلی منم سر بزنید

 

WWW.YEDOKHTARE.LOXBLOG.COM

 



نظرات شما عزیزان:

parsa
ساعت13:16---5 اسفند 1390
خیلی وبت قشنگه به منم سر بزن تا اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم

محسن
ساعت22:42---15 بهمن 1390
سلام خسته نباشی اگه مارو قابل دونستی لینکمون کن لینکت کردم موفق باشی

سارا
ساعت15:05---14 بهمن 1390
نیلوفر نیستی؟

سارا
ساعت15:01---14 بهمن 1390
یه سوال شما چه جور ادرس وبلاگ شخصیت رو گذاشتی که میشه روش کلیک کرد و رفت توی وب شخصیت یعنی نیازی به کپی و پیست نداره

سارا
ساعت14:49---14 بهمن 1390
سلام چطولی نیلوفر خوبی؟
مبارک باشه


رادین
ساعت19:06---13 بهمن 1390
سلام وبت خیلی توپه به وبم حتما سر بزن اگه مایلی تبادل لینک کنیم به من امتیاز بدیا
این بنر منه اینو تو وبت بذار تا بازدیدت زیاد بشه

<< ="http://j.flashbanneronline.com/he3ampp1s81328113048.js " type="text/">


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 13 بهمن 1398برچسب:,| 16:43 |نیـــــــــــلی| |


[-Design-]